Wytyczne dla Klubu Mlądz w trakcie epidemii wirusa SARS-COV-2
I. Cel wdrażania rekomendacji:
- kompleksowe, profilaktyczne działanie przeciwepidemiczne dostosowane do aktualnej sytuacji epidemicznej oraz regulacji i wytycznych rządowych.
- Minimalizowanie ryzyka rozprzestrzenianie się koronawirusa w związku z działalnością klubu Mlądz.
- Zapewnienie bezpieczeństwa pracownikom klubu oraz odbiorców działań.
II. Podstawowe zasady związane z udziałem w zajęciach i wydarzeniach.
- Uczestnicy wydarzeń/zajęć/etc w przypadku wystąpienia niepokojących objawów nie powinni przychodzić do klubu, a pozostać w domu i skonsultować się telefonicznie z lekarzem w celu uzyskania teleporady medycznej. Pracownik klubu ma prawo odmówić wstępu osobie z objawami chorobowymi.
- Udział w działaniach klubu Mlądz dopuszczalny jest pod warunkiem:
- zakrywania ust i nosa
- utrzymywania dystansu społecznego przynajmniej 1.5 metra
- obowiązek zachowania dystansu nie dotyczy:
- widza, który uczestnicy w pokazie z dzieckiem poniżej 13 roku życia
- widza, który uczestniczy w pokazie z osobą z orzeczeniem o niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności, osobą z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego lub osobą, która ze względu na stan zdrowia nie może poruszać się samodzielnie
- osób wspólnie zamieszkujących lub pozostających we wspólnym gospodarstwie domowym
III. Zalecenia postępowania dla uczestników zajęć/wydarzeń/ect.
Zaleca się aby uczestnicy podawali swoje dane kontaktowe (numer telefonu, imię i nazwisko, podpis/parafka) obsłudze klubu na wypadek stwierdzenia u któregoś z widzów zakażenia SARS-CoV-2. Dane zbierane są w celu poinformowania o ewentualnym kontakcie z osobą zakażoną i przekazania ich do Powiatowej Stacji Sanitarno-epidemiologicznej. Dane te będą usuwane po upływie 14 dni.
Dodatkowe zalecenia związane z udziałem w wydarzeniach/zajęciach klubu Mlądz
1. Obowiązek założenia maseczki (zasłonięcie ust i nosa);
2. Obowiązkowa dezynfekcja dłoni przez uczestników przed wejściem na teren klubu;
3. Ustawianie się w kolejce z zachowaniem dystansu zgodnie z aktualnym stanem prawnym;
4. Preferowanie płatności bezgotówkowych;
5. Zajmowanie miejsc według wskazań obsługi klubu;
6. Bezwzględny zakaz wnoszenia i spożywania produktów spożywczych;
7. Opuszczenie klubu przez uczestników z zachowaniem wymaganego przepisami prawa odstępu wyłącznie przez drzwi wyjściowe;
PROSIMY O PRZESTRZEGANIE POWYŻSZYCH WYTYCZNYCH